close

The Perishers-Sway

I talk to you as to a friend
對你說話的方式就像你是我的好朋友

I hope that's what you've come to be
我希望這是你現在的角色

It feels as though we've made amends
感覺就像是彼此已經達成了某種協議

Like we found a way eventually
我們終於找到了出口

It was you who picked the pieces up
當我的靈魂破碎的時候,是你將它一塊一塊的拼湊

When I was a broken soul And then glued me back together
並且讓它緊緊的繫在一起

Returned to me what others stole
讓我重新找回自己

I don't wanna hurt you
我並不想傷害你

I don't wanna make you sway
也不想讓你墬落

Like I know I've done before I will not do it anymore
我也不會重蹈覆轍

I've always been a dreamer
我一直都是一個不切實際的人

I've had my head among the clouds
就像是活在雲端

Now that I'm coming down
但我現在冷靜下來

Won't you be my solid ground?
你願意當我的依靠嗎

I look at you and see a friend
我看著你,就像看著一個好朋友

I hope that's what you wanna be
我希望這是你所想要的

Are we back now where it all began?
如果我們回到開始的地方

Have you finally forgiven me?
你能夠原諒我嗎

You gathered my dreams in
當夢想離我而去時

When they all blew away
是你讓他們重回我身邊

And then tricked them back into me
並且讓我能重新的找回自己

You saved me I was almost dead
你讓我重生

--

重複聽很久的歌。
很冷,但很暖。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Jonet 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()